livet bara leker

yes, allting bara rullar på som det ska! har haft världens bästa lov hitills även fast det bara varit två dagar, haha. Jag invigde påsklovet med att först spela match som vi vann sen krogen med jenny, brori och dilan, efter många om och men så blev det bj, tur det för så kul har jag ju inte haft på länge, hahaha. ´Helt spårat.
Sen på lördagen var det bara börja tagga för att se storvreta ta GUUUULD, DUNEEER! ÄLSKAR LILLA STORVRETA!!!!!! ♥ nej men jag, jenny, johanna, bauan och jocki åkte in till o'learys och tittade matchen, sen gick vi till årummet och fika, hur mysigt som hellst. Idag har jag spelat semifinal, vi förlorade dock.....
Neeej, nu måste jag skynda mig o fixa mig, ska på bio med bau och jocki och säkert någon till. Måste taggish, puss


steker på bj


steker hemma


Kommentarer
Postat av: teppe

hahah vad är grejen med att det står : 352 513 andra gillar detta på varje inlägg x) emma har vi blivit kända?? STEK du är

2011-04-17 @ 22:07:12

skriv din kommentar här:

ditt namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras inte)

din blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0